veckans snackisar ?

Veckans snackisar lär vara semlor och alla hjärtans dag.
 
Jag firar inget av dom.
 
Jag äter inte semlor och jag älskar mina nära och kära lika mycket varje dag.
Tycker den 14 Feb är en onödig dag. Bara massa säljtrick.
Varför inte visa att man uppskattar varann oftare än en dag på året.
 
Det är min åsikt......
 
 Kalle mår bättre idag och är på träningen idag igen. Hans spänningar i nacke och rygg har släppt. 
I morgon börjar Kalle med sin uteträning på konstgräset (värmeslingor) känns helt sjukt.
Nu kommer Kalle träna 4 dagar i veckan. Full rulle....
 
   
 
       HIHIHIHIH
 
   Go Kväll / IA

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag äter semlor, men firar inte direkt alla hjärtans dag!

2013-02-12 @ 19:41:03
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

hahah skön bild!

Håller med om alla hjärtans dag! Helt onödigt!

Kraamisar!

2013-02-12 @ 20:13:06
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0