14 dagar.

 
Besöket på sös gick bra men det är fan inte skönt. Man fattar inte att dom kan platta till pattarna som dom gör ?
 
Jag pratar alltså om mammografi.
 
Sist jag var där år 2009 och 2011 hoppade jag över kollen.
Dom kallar en var 18:e månad så jag tyckte att det var dags denna gång. Det är frivilligt.
Svaret kommer med brev om ca 14 dagar.
 
Jag frågade tjejen som gjorde min röntgen om det var svårare med små pattar än med stora och då svarade hon att det inte spelade någon roll men däremot så sa hon att om man har riktigt stora bomber så tar undersökningen längre tid då dom måste fota mer bilder.
 
När jag var på sös så fick jag se något tråkigt.
 
En gammal skolkamrat/bekant stod utanför sös med en annan polare och försökte sälja situation stockholm till mig.
Hon var tungt narkotika påverkad och tittade mig i ögonen men kände inte igen mig. Sorgligt att se.
Jag var på väg att morsa på henne men förstod att hon inte såg vem jag var.
- jag svarade nej tack och gick
då log hon ett litet leende och återgick i dimman
Jag har hört rykten om hennes tunga missbruk och att hon förlorat sina barn men det var väldigt sorgligt att se att en söt tjej gått ner sig så....
 
Huga Huga,
 
    Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Tråkigt att stöta på en gammal vän under sådana omständigheter :/

2013-01-07 @ 19:47:12
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0