Dagen 29/1

 
Vaknade trött och  sitter igen  i soffan trött trött trött
 
Jag promenerade till jobbet i morse och var där ganska tidigt så jag hann & få mycket gjort innan alla kom runt 10.00
 
Det vart en lång frukost med mycket skratt. Vi pratade om olika religoner och deras tankar på giftemål och fruar.
Städade undan lite papper & skickade massa mail.
Ungdomarna gjorde lite nytta sen hade jag med Hypnotisören som dom tittade på.
 
Alla gick lite på halvfart idag kändes det som. En av ungdomarna kände sig jätterisig och hade frossa.
 
Nu är jag hemma och latar mig. !
 
 I kväll ska Kalle träna och grabbarna ska hämtas kl 19.00 i Tyresö.
 
Kalle ska uttöka träningen med en dag så nu blir det träning
Tisdag, Onsdag, Torsdag + Söndag
 
Gymnastik Onsdag + Torsdag.
 
Snart kan man inte skälla på honom att han sitter vid datan.
 
 Detta var lite om min Tisdag.
 
 
För er som bor i närheten av Haninge så har FutureTeens Loppis på Torsdag 31/1
kl 15.00-19.00
Handenterminalen 4
Plan 11.
                                                    Kram Maria
 
 
  
 
    Kalle 2:a röda killen från höger i mittraden..
 
 
 
    Bye Bye Biatches
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Oj jävlar vad duktigt & hurtigt! Så coolt med folk som har intresse för något och går all in!

Det var jag som kommenterade om footway (tror jag glömde fylla i bloggadress i den kommentaren)

2013-01-29 @ 21:20:55
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0