Frukt

 
Promenad * 2 idag a 40 min.
Det känns lite i benen nu faktiskt efter alla promenader sista dagarna men flåset har blivit bättre.
 
Har även en känsla hela tiden att jag har en förkylning på G. Lite småont i halsen, lite tröttare än vanligt och fryser.
Det kanske har med mitt ändrade mat & godis schema att göra,  Vad vet jag, jag är ingen Dr.
 
Perfekt i dag när Kia köpte med sig massa frukt till FT. Bra när man blir sugen.
 
Annars har det varit en bra dag med mycket fix. Jag har bara en liten sak som jag småfunderar på. En sån där sak som ger mig en dålig  magkänsla men jag kanske inbillar mig bara.
 
Jag har även felanmält min jävla ugn idag. Hoppas hoppas dom kommer snart.
 
I kväll hoppas jag på god mat och så blir det självklart Dallas ala 80 tal.
 
                      Puss på er / Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det var en rejäl promenad! :)

2013-01-14 @ 17:15:17
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Du är super duktig!!! Kramis

2013-01-14 @ 20:52:01
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0