God Morgon Lördag.

Somnade ganska sent i går. Runt 2 tror jag.
 
Jag vaknade av att jag blev väckt kl 10.10
 
- är du död eller ????
 
Löd väcknings frasen.
 
Nä men man kan ju undra, Fan jag har inte sovit så länge på evigheter.
Även fast jag festar till 4-5 på morgonen så vaknar jag vid 7-8.
 
Men som jag tjatat om sista dagarna så har jag något skit i kroppen. Det vill bara inte bryta ut. Jag vet inte om det är bra eller dåligt ?
 
Jag har ont i kroppen och blir lite varm till & från och lite snorig men känner mig ändå inte skitsjuk.
 
I dag blir det 2 filmer.
 
Maria Werns nya och The Change up.
Återkommer med film betyg.
 
                     Love Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0