Gorillorna

Min kusin är på långresa med dom rosa bussarna i Afrika
Mest för att besöka dom stora bergsgorillorna.
 
Detta meddelande kom idag:
 
Ja äntligen så har jag sett gorillorna det tog 2 timmar att hitta dem i regnskogen efter en hel natts regnande i uppförsbacke efter uppförsbacke på över 2000 m höjd jag har aldrig haft så hög puls som idag MEN det var det värt!! Nu firar jag med att ha tagit in på ett hotellrum det är jag värd en dag som denna :) Bilder kommer när jag kommer hem.
 
Fan va coolt....
 
            Natt Natt
IA

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jösses, vad häftigt!! :)

2013-01-20 @ 19:37:52
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0