Hysterisk dag & långt inlägg

 
Har gjort massor idag.
 
Städat & tvättat hemma
promenix med Sune
storhandlat
lämnat filmerna
jobbat en stund
 
Ätit lunch med Max
 
   
 
Gick tillbaka till jobbet ett litet tag. Väl på jobbet så skulle jag försöka få ut pengar men alla och då menar jag ALLA
bankomater var stängda.
Handelsbanken visste ingenting
På swedbank kunde man inte göra uttag för Nordea och på Nordea fick jag senare veta att en stor server i Norge låg nere.
 
Hoppas det har löst sig nu.....
 
Väl hemma så hann jag bara slappa en liten stund innan min syrra ringde och var  jätteledsen och hysterisk och berättade att hennes dotter Nova hade försvunnit från skolan.
 
På med kläderna igen och ut och leta efter henne.
Jag hittade henne hemma. Gud så skönt. Man hinner tänka massa hemska saker....
Usch och fy för skolan som bara släppte hem henne utan att kolla med syrran/mamman
 
Big mistake....
 
 Nu ligger vi och degar i soffan, Kalle börjar bli dålig så han gick inte på träningen.
Älsklingen fixade middagen, det är vardagslyx. Han har varit dålig hela veckan och hans mage är fortfarande inte ok. Lutar mer åt någon magbakterie tror jag eftersom han får ont efter varje måltid och det bubblar och härjar i magen.
 
  Ha nu en bra kväll / Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0