Inget speciellt

 
I kväll har jag bara pulat hemma som jag skrev tidigare. Jag var förbi syrran en snabbis och sen gick jag till C för jag hade glömt handla mjölk.
 
Lite roligt som händer framöver:
 
I morgon fyller Kalle 15
Fredag ska jag åka till söder och kolla second hand butiker
På lördag blir det lite kalas för kalle med släkt
Bio med Kalle på lördag eller Söndag
 
Den 26:e stort 40 års kalas för Kia. Tema maskerad. Ska bli superskoj.Kommer ta massa bilder.
 
            Avslutar med denna fina bild:
 
                   
 
                       Love & Natti
  
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jösses vilken söt bild!! :)

2013-01-15 @ 23:11:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0