Inte smart nog

 
Varför lär man sig inte. Man vet att man är skitseg hela den här dagen (nyårsdagen) och att man inte går ut & handlar mat och att man är fett bakis hungrig. Varför gör man inte ett storkok på något smarrigt så det finns hemma en sån här dag och varför gör man inte massa choklad pudding och ställer klara i kylen med massa vispgrädde ???
 
Dumma mig.
 
Sen till alla idioter som fortfarande smäller sina raketer idag, dra åt helvete med er !
 
Min hund har varit livrädd nu i 4 dagar. Det räcker nu.
 
      Nu tittar jag på nakna pistolen, hur sjuk är inte den da ?
 
 Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Folk är idioter.
Smäll på tolvslaget och inget mer säger jag till dom!
Jag har själv hund och tänker på honom och alla andra djur, måste vara så hemskt :/

2013-01-01 @ 22:26:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se
Postat av: Medberoende

Har fortfarande ingen dator men kollar in lite snabbt från mobilen.
God fortsättning!
Håller med, det räcker med raketer på tolvslaget! Har tur att inte ha hundar som är rädda, men lider med alla andra djur!

Kraaamar!

2013-01-02 @ 12:31:14
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0