Jag söker

Nu är jag på jakt efter några saker.
 
1: En vit byrå med 3 lådor. Max 110 hög och 100 bred, gärna begagnad men fräsch till billig peng.
Jag måste göra om bland mina kläder. Jag har ingen plats    FÅR PANIK....
 
2: En päls cape till min maskerad  jag ska gå på den 26:e, den vill jag bara låna om det finns någon snäll själ.
 
3: 4 sjyssta stolar. Ej furu. Jag hatar mina stolar jag har i vardagsrummet. Relativt moderna och nya men dom bara knakar. Jag kommer slänga dom år helvete.
Dom vill jag oxo köpa begagnade för billig peng då stolar är svindyra.
 
Vet ni något eller hittar nott av dessa saker på loppis alt secondhand så tipsa gärna.......
 
                   
 
       Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0