Syndat eller ?

 
Obs. Jag har fortfarande inte ätit godis eller kaffebröd och jag är inne på dag 5.
 
Bra Majsan...
 
Men
 
Jag åt en billys panpizza till middag, den med bolognese
Hur dåligt är det ? Är det en synd?
Någon som vet om det är katastrof. Är det som 5 snickers eller ???
 
Och observera att min gigantiska godisskål står orörd på bordet.
 
 
 
     Dagens middag
 
        Hm....
 
I morgon ska jag börja väga mig .
Jag kör varje Fredag hemma hos syrran för jag äger ingen våg.
Jag kommer skriva om det går upp eller ner och jag ska verkligen äta precis det jag vill ha men icke godis och kaffebröd i veckorna och sen ska jag promenera mer. Thats it.
 
Kommer aldrig skriva ut vad jag väger, det håller jag för mig själv.
 
     Nu börjar snart Dallas / So long friends.
 
   Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Du är så välkommen imorgon:) kram du är så duktig!!

2013-01-10 @ 19:22:26
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: susse

va duktig du e =)
så svårt att hålla sej från godiset o läsken ju =P

2013-01-10 @ 20:33:13
Postat av: Medberoende

Vad duktig du är!
Jag är tvärtom, skulle behöva trycka i mig hela den där godisskålen plus några till. Haha...

Kraamar!

2013-01-11 @ 20:24:34
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0