Today.

 
En bra men lite trixig dag att få ihop.
 
Jag började halv 9 och skulle åka till Vc kl 12.30
men saker gick hand i hand på jobbet hela tiden och jag glömde bort tiden ,  då ringde jag vc och dom sa att jag kunde komma innan  kl 16.00
 
Ok !
 
då tänkte jag att jag kunde ta en promenad hem från Haninge vilket tog ca 45 min och  sen var jag tvungen att lämna hem sune och pinka och det ena efter det andra hände så jag hann inte till 16.00
Jag får ta det i morgon.
 
I morgon är min To do list lång.
 
Hörs senare / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad synd att du inte hann!

2013-01-23 @ 19:17:08
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0