Tung dag

Idag var det riktigt tungt att gå till FT
Jag var trött som fasiken och det var dom flesta ungdomarna oxo som lyste med sin frånvaro idag.
 
Jag fick iallfall massor gjort.
 
På  em så kom min chef och vän till jobbet och med sig hade hon en julklapp som hon glömt att lämna till mig innan jul.
 
Det var 2 jättefina halsband. Jag älskar ju smycken och samlar på örhängen och halsband.
 
                       Här kommer bilder:
 
 
 
 
       Underbara.......
 
                                           Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt snygga halsband!!

2013-01-02 @ 18:07:55
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0