22 Juli

 
Full rulle på jobbet idag. 
 
Min chef kom tillbaka idag efter 1 veckas semester och då har man alltid en lång lista att gå igenom på personer som ringt och om ungdomarna + att det e skojigt att bara få träffa henne, Vi pratar nästan aldrig privata saker längre så jag ska väl bjuda ut chefen på en öl snart (blink)
 
Vi hann med ett litet personalmöte också. Givande.
Mycket papper vart gjort  men jag har lite saker kvar som måstes göras denna vecka så jag ska klämma in det mellan dom kommande planerna.
 
Jag ska på hembesök i morgon och på Onsdag ska jag nog vara ledig och på Torsdag jobbar jag i Värmdö.
 
Efter jobbet på torsdag så åker jag som sagt till mamma i Flen igen.
Jag bokade precis tåg biljetter. Jag stannar över en natt och försöker hjälpa henne så mycket jag hinner innan jag far hem igen på Fredag.
 
 Denna gång kommer jag inte släpa med mig Sune. Kommer bli tomt men det blir svårt när vi ska fara runt till förråd och soptippen mm.
 
 Ja Ja
 
Mycket text idag.
 
                Va rädda om er / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ville bara säga hej! :)

Kraaam!

Svar: Tack sötnos. Hoppas allt går bra med katternaMaria
Maria Höglund

2013-07-22 @ 18:34:17
URL: http://Medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0