Bra levererat.

I dag levererar verkligen solen.
29 grader på min plätt i skuggan och NEJ Jag tänker inte säga att det är varmt.
 
Tack underbara sol....
Mera såna här dagar tack.
-------------------------------------------------
 
I dag var jag ju på ikea och med min ADHD gick det av bara farten
kom til ikea 9.59
Hann med 10.29 bussen tbx. Då har jag varit på plan 3 vid info och bätt dom bestalla ett fotölj överdrag till utlämningen, sen till kassan och sen till utlämningen och sen till bussen
 
     10.18 pip stod jag vid bussen igen. Helt iskall.... HAHAHAH
 
   
 
   Vadå ta det chill ??????
 
                    Löve Löve Ia
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahaha rätta takter! Snabbt ska saker gå! Haha!

2013-07-08 @ 22:45:39
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0