En bra dag.

 
   Både privat och jobbmässigt har detta varit en bra dag.
 
Älskar när allt faller på plats och jag får ro i själen.
Nu kan vi lägga vissa saker bakom oss. Skönt
 
 
På jobbet flyter det på bra.
Nystart i värmdö och nya placeringar i Haninge.
 
Min chef kämpar & kämpar. Hon e en klippa och mina kolleger runt om e också grymma. Hoppas dom inte hatar mig när jag lägger upp scheman och arbeten för dom. Tjat Tjat. (hihihi)
 
 
Alltid skoj när det flyter på bra på FT  men som vanligt är det inte Haninge kommun som är dom piggaste på att placera utan andra kommuner och det är ju tur att någon värnar om våra ungdomar.
 
Full rulle denna vecka och nu är det dags att ordna med lite mat till min fam och hundskrälle.
 
 Inga bilder från dagen men här kommer en bild på en grymt söt hund:
 
 
     Puss & Kram Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Skönt med flyt!

2013-07-08 @ 22:44:05
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0