Harpsund

 
 
I dag åkte vi till Harpsund för att hämta det absoluta sista där ute och lämna nycklarna.
 
Vi hittade lite smått och gott.
 
Mammas granne hade åkt bort så hennes katter var jätte keliga och jama och ville gosa.
 
När jag hoppade in i mammas bil när vi var klara följde katten med.....
 
 
 
  Mammas grannes katter, tycker synd om dom när dom blir lämnade ute sådär länge.
 
 
    Sista kortet från Harpis
 
 
      Här hoppar den lilla kattungen in till mig i bilen
 
 
   Jag är ingen kattmänniska men den här lilla hann jag gosa med. Han var så kelig och spann jättehögt
 
                      Nu är allt klart härute.
 
   Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Nääee att dom blir lämnade under en längre tid...
Söta dom är!! Men hur söta dom än är så kommer hundar alltid att vara bättre! :)
Härligt att du hade det bra i Flen!

Kraamisar!


Svar: håller med Natti Natt
Maria Höglund

2013-07-26 @ 18:47:53
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0