Juli den 9:e

 
En bra dag ... man tackar för alla bra och soliga dagar.
Vi började med en god frulle på jobbet,  sen hade vi ett snabbt personalmöte.
 
I dag fick vi besök av en gammal ungdom D + hans tjej och barn. Jätteskoj.
 
Alla ungdomar åkte till Nicksta med personalen inkl. D & E efter frukosten.
Hoppas dom har haft en skönt dag.
 
Jag satt kvar på jobbet. Fick en del gjort men valde att lämna runt halv 1 för att nyttja solen hemma på plätten.
 
 
                         Här söker sig Sune in i skuggan
 
 
  När vi kom hem så fick sune ett nytt ben. Det valde han att avnjuta i solen.
 
 
   Efter ett tag åkte duschslangen fram. Svalkade av sune litegrann
 
 
   Jag hade strutar hemma så jag köpte med mig lite blåbärsglass hem.
 
 
                                      mmmmmmmm va gott
 
          Nu är jag vrålhungrig !! det är dags att värma lite rester från igår
 
     Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh vad gott med glass!
Fiiin Sune! Har inte sett han på länge :)

2013-07-09 @ 22:48:58
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0