Kuddar.

 
Jag hade köpt en begagnad bäddsoffa till mamma förut som vi hade som gästsäng i Harpsund.
 
Nu när mamma flyttade till en 2:a så fick vi göra oss av med den soffan såklart.
 
Men jag visste inte att under bäddsoffan i lådan låg det 2 skitsnygga manchester kuddar som passar i min soffa
här hemma.
Mamma hittade dom.
 
Kuddarna är skit sjysta
Nu har jag tvättat kuddfodralen och dom är fräscha och doftar gott.
 
  
 
                                                        Ser ni ?
 
Dom passar min soffa !!
 
                   Ha en fin Söndag kväll . Nu ska jag ladda för en ny vecka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Snygg matchning!

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-08-03 @ 22:27:43
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0