Mammas Lgh

Nu har vi varit och hjälpt mamma i Flenisch.
Hennes Lgh var jättefin. Gillade hennes kök. Den hade ett barkök med 2 diskhoar mm.
Lgh är en 2:a på 72 kvm.
 
Hon hade 2 balkonger med 3 utgångar. Ett från sovrum och ett från köket och ett från vardagsrummet.
 
Vi hjälpte mamma med småsaker idag som att sätta upp skåp, lampor och gardinstänger.
Hennes flyttlass går den 22:a.
Jag tycker det känns jättebra att mamma flyttar in till stan igen. Snart är mörkret här och snö och rusket. Då slipper mamma sitta insnöad ute på landet.
 
 
  Mamma har hiss och bor på våning 4:a
 
 
       Vardagsrummet
 
 
 
 Här ser man in till köket från Hallen, Hallen var oxo stor och rymlig.
 
 
                 Till vänster om hallen
 
 
    Från matbord sidan, 2 diskhoar. massa skåp och hyllor
 
 
      Matbordsdelen med utgång till balkongen
 
 
   Utsikt från vardagsrums sidan, till höger ligger sjön.
 
Jättefina grönområden runt om, perfekt när mamma skaffar hund i Maj nästa år då hon går i pension.
 
 
    Badrum med ny tvättmaskin.
 
 
     Stor klägarderob
 
 
   Utsikt från mammas sovrum och balkong nummer 2. Ligger på andra sidan huset
 
  Jag glömde fota sovrummet men det var stort med gråa tapeter och korkmatta
 
 
    Här ser man en del av balkongen
 

 Min mamma!!
där ser ni utgången mot hallen och  från hallen går en gång in mot sovrummet, badrum och klägarderoben.
 
Jag tror mamma kommer att trivas bra. Nu vill jag bara att mamma ska få gå på semester och försöka vila lite för hon är slut som artist.
Dom är alltid underbemannade på mammas jobb och hon jobbar övertid jämt.
Jag tycker hon e stark med tanke på det tunga vårdjobbet hon har och att hon snart är 65 år.
 
   Go mamma..........
 
   XO XO Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefin lägenhet :)

Svar: Ja verkligen
Maria Höglund

2013-07-13 @ 23:22:14
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Fin lägenhet! Viktigt att kolla så att teven fungerar också! Haha! ;)

Oj, starkt jobbat av henne måste jag säga!

Svar: Ja hon e tuff morsan men lite envis iblandKram
Maria Höglund

2013-07-13 @ 23:32:46
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0