Måndagen avklarad.

 
             Hej på er
 
Jag har haft en bra dag på jobbet. Mycket gjort och mycket sagt.
 
Efter jobbet så åkte jag till ÖB och handlade massa hygiensaker , tvättmedel mm.
Så det räcker resten av månaden hoppas jag.
 
Nu har jag precis ätit och det var så gott, testade lite nytt.
 
Vi försöker göra nyttig mat här hemma för Kalle är inne i en nyttighets period . Han äter massa grönsaket, Kvarg, lätt yoghurt och mat med kyckling & lax.  I dag fick jag till en sån god pastasås med kyckling.
Jag serverade fullkornspasta till det / Max 2 dl får Kalle ta till maten. Resten av tallriken fylls med massa grönt.
9 av 10 gav Kalle i betyg för maten....
 
Kalle har varit duktig i 14 dagar och tappat 3,3 kg.
 
   Jag återkommer senare / Har lite och fixa.
 
 
  Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0