Mina Flowers

 
                    I dag tog jag lite bilder på mina fina blomsters.
 
 
      Min fina klängväxt...
 
 
    Min lilla rosbuske som jag trodde hade dött. Den har tagit sig fint och blommar igen.
 
 
                               Min klängros
 
 
                            Mina långa fina blåklint
 
 
   Min thailändka tulpan som oxo såg död ut för ett tag sen. Jag klippte ner den och nu har det kommit
   3 nya blommor
 
     I kväll hoppas jag det är något bra på tv:n
 
     Kram på er alla / Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad fint! Blommorna ser ut att trivas hemma hos dig! :)

2013-07-28 @ 14:10:35
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0