Molnigt

 
    Tjo
 
Vad hände med vädret på  em.
 
Max kom hit och hämta Kalle för att åka till Nicksta och bada &  jag ville softa en stund på plätten efter jobbet men
icke sa nicke
 
    Molnigt och blåsigt.
 
Grabbarna kom tillbaks ganska snart.
 
Jag har bara latat mig på em och suttit och surrat med killarna.
 
Max har åkt hem nu och jag e trött. Min ryggvärk vill inte släppa riktigt. Kalle var gullig och tog sunes promenad nyss så undra om jag ska slumra till en stund.
 
                                 Ha det finast / Ia
 
 
 
                                                          Max från idag 
    
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vädret kan växla, men det blev snygga bilder! :)

Svar: a. tack Ha det finast
Maria Höglund

2013-07-15 @ 19:25:49
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0