Nya lokalen

 
                 Halloj
 
Har precis satt mig efter en händelserik dag.
Lite trött i pallet.
 
Men det är nog inget emot min chef just nu,  som skulle jobba många timmar till.
 
Idag besökte jag vår nya lokal i Hemmesta (värmdö)
 
En jättefin lokal som låg precis vid busshållplatsen i Hemmesta C
 
Man tar bara bussen ifrån slussen direkt ut.
 
Här kommer lite bilder med en enkel förklaring:
 
 
 
 
    Buss 474 mot Hemmesta C
 

  Busshållsplatsen snett rakt fram
  Över vägen ligger lokalen. Man ser den
 

   Här ser ni lokalen rakt över vägen
 

 I centrum fanns restauranger, pizzeria, affärer, bankomat, postlådor, bibliotek
Coop är öppet 8-22
 

    Bella är med såklart, vår lilla FT maskot
 
 
 
      Lite butiker
 

       Entre till vår lokal, Vi har lokalen till höger om dörren
 

     På väg in
 

 
    Entren där man kommer in
 
 
 2 fönster in mot köket som man ser från entre dörren
 
 
   Till vänster om entre dörr en vanlig toa + handikappstoa och kapprum
 
  
                     köket
 
 
                               Köket
 
 
 
           Köket och dom 2 fönsterna ut mot entre dören
 
   Mittemot köksdelen ligger ett matrum, det fick jag inte med på bild tyvärr
 
 
 
       Korridor mot alla rummen
 

   Kontor med fönster mot entre dörren
 

       Studierummet
 
 
           ev spelrum
 
 
                    Ett stort tv rum / all rum
 
 
      Föreläsningstum / mötesrum
 
 
      Lite suddig bild men Bella och min chef Kia
 
       En syverän lokal........
Jättefin gräsmatta utanför där man kan grilla och spela mm.
 
                         Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: susse

Det var många platser på bilderna man känner igen =)
Bor en bit längre ut på värmdö.
Akira i centrumet har god mat iaf =)

Svar: tack
Maria Höglund

2013-07-03 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0