Sminkhyllan & Annat

 
Jag blev lite rastlös efter Dallas och började städa ut Kylen. Jag vill alltid ha sjuk ordning i kylen . Var sak på sin plats.
Kollar alla datum och ställer samma saker bredvid varann. (check)
Jag är nog lite skadad.
Sen tog jag och städade bakom spisen (check)
 
Gick sen vidare till sminkbordet. Dammade, sorterade upp alla örhängen på  trädet och i lådor och la läppstiften i sina burkar och alla sminksaker i ordning. (check).
 
Sen pulade jag lite i mina blommor på balkongen.
 
Fan va duktig jag är eller snarare så ska man väl passa på när energin finns där.
 
Det finns fan inte ett skit på tv:n längre.
 Jag följer 3 saker_
 
Dallas
Real Housewifes
Hells kitchen
 
 Ja Ja men nu ska jag ta en kvälls dusch sen är det Natt Natt
 
      
Vill bara visa hur sune kan stå hur länge som helst när husse kommer hit efter jobbet.
        Han står så tills han får en godis... Ha Ha Ha
Han slänger upp tassarna på varsin sida om husses huvud på axlarna men det gör lite ont med klorna och   trampdynorna så då får man ta han i tassarna så här.
 
 
 
                       Sov Gott / Ia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Bra jobbat! Skönt med ordning och reda!

Haha sööt Sune!

Kraaamisar!

2013-07-23 @ 21:49:02
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Vad fräck hund. Tack så mkt kära du
kram

2013-07-23 @ 21:58:43
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0