check.

 
Nu är den mesta packningen klar.
 
Lite småsaker som ska tvättas , jag har sista tvättstugan i morgon bitti.
 
 
 
  MIn är lila såklart
 
 
    Lite små saker kvar.
 
All mat är klart till Ungarna, Max & Sandra bor ju här den här vecka och sköter hemmet och tar hand om Kalle och Sune.
Vissa maträtter är i ordninggjorda och frysen är fullproppad.
En väldigt bra lösning.
 
Min syrra bor granne med oss och min chef/vän är backup om nott händer.
Tack till alla som avlastar.
 
Nu ska jag verkligen försöka slappna av och njuta av spa & massage och solen.
 
 Jag ska försöka göra ett inlägg med dagens bild på bloggen ifrån Belek.
 
 I kväll efter 18.00 ska vi hämta Max & Sandra och köra hit alla deras saker.
 
                    XO XO Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jaaahaaaaa, jag trodde ni skulle åka allihopa! Men kanske skönt att ni åker helt själva! :)

Jag tittar in här imorgon också, men redan nu önskar er en trevlig resa!

Kraaaaaamar!


Svar: Tack. Vi åker själva, Kalle vill inte med och Max & sandra åker 14 dagar i Aug till turkietKram
Maria Höglund

2013-06-03 @ 18:46:22
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Annica

Njut av ledigheten nu och ta vara på varandra. Vi hjälps åt här hemma med varandra och Sune. Det ända ni ska göra är att njuta!!!!!! kram Annica

Svar: Tack gumman...Så lite så...
hoppas du kan ha kläderna

Kram på er alla
Jag fixar sand
Maria Höglund

2013-06-03 @ 20:40:20
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Ha det så mysigt. kram

2013-06-03 @ 21:00:11
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0