Dagarna går fort.

 
    Omg vad dagarna går fort
Jag tvättade tidigt i morse och sen skulle jag gå på hembesök men det vart inställt pga. sjukdom
 
Då promenerade jag in till jobbet med sune.
Fick en hel del gjort innan det var dax att dra vidare till nästa uppdrag.
ungdomarna körde film & mys
 
Väl hemma så fick jag oväntat besök av vänner så vi satt på lilla plätten i solen och lapa sol och tog en iskall cola och ballerina kakor. Dom åkte nu vid 17.30
 
Mysigt..
 
Nu tänker jag gå ut med Sune och passa på att panta lite burkar.
 
   Här är sune innan jobbet, han älskar att bada i fontänen som ligger på torget i Haninge C
Precis vid mitt jobb.
 
 
     Gott med lite vatten när man har promenerat.
 
 

 
   Dom här bilderna är när vi är på väg hem från jobbet:
 
 
 
 
 
 
                            Som sagt, vart tar dagarna vägen...
 
I morgon blir det silllunch på jobbet och sen ska jag ju till Inka Tattoo för att täcka min gamla tatueringen på handleden.
Längtar verkligen..
Sen tar jag helg & midsommar ledigt.
 
              Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste hunden i stan!

2013-06-21 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0