Fullt drag.

 
      I dag har allt gått i ett.
 
Vaknade 6.30 och var på jobbet 8.30 till 14.30
Sen fick jag skjutts av min K till centrum där det vart en akut handling och sen hem.
 
Började med trädgården och sen middag och fix hemma och nu kom grannen och sa att hon inte hade  tid att tvätta i tvättstugan mellan 19-22 och frågade om jag ville ha tiden.
 
    Jaaaaaa
 
En så länge har jag tvättat 2 maskiner hos syrran (tack för det)
 
Jag har ingen egen tvättstuga på en månad ca och jag och 120 andra lgh ska dela på 2 maskiner några portar bort.
Behöver jag säga att det är svårt att få tid där !!!!
 
Så i kväll ska jag bädda rent och ta alla handdukar. SKÖNT
 
Sen har jag haft finbesök av denna lilla valp.
   Simba
 
                             Hur gullig är inte han ?
 
 
                               Simba
 
 
       Mys & Lek. Sune var så snäll not valpis
 
 
 
 
 
   9 veckor gammal.              Jag vill bara äta upp honom.
   Det är vänner till min syrras hund.
 
  Nu är det gärnet till 22 sen ska jag duna.....
 
             Puss & Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0