Hemma

Tjo
Jag är hemma men är helt slut
Jag har sovit 30 min sen Tisdag morgon kl 6.30
 
Ingen sömn på 31 timmar...
 
Jag lovar att uppdatera i morgon när jag e normal igen... (bilder kommer)
Jag checkade ut från rummet kl 13 i går Tisdag och bussen hämtade oss kl 21.20 vid hotellet. En lång väntan..
Sen var självklart planet försenat. Vi lämnade turkiet 2.05 och landade på arlanda kl 5 i morse. Sen har jag surrat med barnen och skickat Kalle på skolavslutning. Jag somnade i 30 min när han var borta sen var det full rulle igen med tvättstuga mm.
Jag är totalt slut, skakar som om jag supit i 3 dagar.... HAHAHAHA
 
Hörs i morgon Bloggvänner, jag längtar att läsa era bloggar.
Ps. Jag har haft en avkopplande vecka med massa spa & massage.
 
     XO XO Maria

Kommentarer
Postat av: carro

Tack vad snällt :)

2013-06-12 @ 23:48:02
URL: http://www.cada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0