Hit & Dit

      Vågen....
 
I dag har jag pysslat hemma med småsaker som man annars inte hinner.
Rensat lite på bänkarna i köket där det lätt samlas massa saker.
 
Gjort rent min fina burk som jag hade äpplen i som jag fick av brorsan i födelsedagspresent.
 
 
      Älskar min fina glasburk, har ni tips på vad jag kan ha häri ?
 
 
Gjort en äppelpaj
 
Vart hemma hos syrran och städat åt henne, jag dammsög och torkade hennes golv , hon har svårt med det nu när hon är gipsad.
 
Fixat med min nya våg som  jag har fått
Usch     Ångest att ställa mig på den så jag gör det när jag är ensam hemma.
Den mäter allt.
 
     
 
Nu ska jag till källaren och hämta min fläkt och ställa ner min resväska
 
       XO XO Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Å då kan jag börja väga mig hos dig :))))Tack för all hjälp idag Kram

2013-06-30 @ 17:40:35
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Ja verkligen, vilken rytm dom har i kroppen
Sån rytm har man ju knappast haha

Vad flitig du är tösen känns gött o dona

kram nej kom ska du få en dubbelkram

Svar: kommer hihihi
Maria Höglund

2013-06-30 @ 22:36:43
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0