Latare än latast

Soft dag idag.
Älsklingen åkte och spela golf och jag har legat på soffan hela dan. Så skönt
Vi skulle göra massa saker idag men vi bestämde oss för att skjuta upp det till en annan dag.
Inget som måste göras just idag.
I kväll kl 19 är det tvättdags.
 
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
 
 Tråkiga denna helg:
 
Sune har tyvärr skadat sig i sin mun
Igår på midsommarafton så var han och spelade golf med husse i vanlig ordning.
Han löper runt på banan 3-4 timmar varje dag.
 
I går var han ute på ängen och precis när H ska slå iväg en boll med drivern så vänder sune och ska jaga en fågel och sagt och gjort så åker bollen med full kraft in i sidan i ansiktet på lillskiten så det går hål under tandköttet och läppen spricker och han skriker och det rinner blod.
Tanden fastnade i köttet och det vart hål.
 
Vår värsta tanke var att hans tänder skadades...
 
H ringer mig och gråter och säger att vi måste åka in med sune.... Han e typ chockad och mådde dåligt av händelsen
Jag blir först livrädd när han ringer mig men när jag träffar sune så lugnar jag mig .  han är glad, han dricker och äter och det har slutat blöda.
Såret är djupt men vi hoppar över vetrinären och idag ser det bättre ut men det kan hända att han kommer störa sig på en flik som hänger löst i köttet och då får vi åka in med honom.
 
  
 
     Min plutt
 
Jag saknade mina älsklingar igår.
Max & Sandra var på fest i uppsala.
 
                                      Älskar er

      Ha en fin kväll för det ska jag ha / Tjo
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0