Mina grabbar.

 
Grabbarna ringde hem efter dom hade badat klart på Flaten..
 
  - mamma vi är hungriga
 
Kl var 19.30 . Sagt och gjort så värmde jag på Biffstroganoffen till grabbarna som jag gjort till middag.
Vi hade en mysig stund på balkongen med massa surr.
 
När vi käkat klart tog vi en promenad upp till C.
 
Nu har Max åkt hem ,  jag ska pula lite ute. vattna mitt gräs och mina blommor.
 
 
 
 
     Sjön suger .......
 
På torsdag ska jag fixa mina naglar hos Inkan... 
längtar, undra om man ska ta något snyggt glitter ?
 
              God Natt Bloggfriends.
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag försökte måla naglarna idag men det gick åt skogen. Hihi

Svar: ok hahahaha.
Maria Höglund

2013-06-24 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0