Ok nu kör vi ....

 
Tjo vänner
 
                       Im back
 
Vår resa får döpas till viloresan.
Jag har i stort sett bara ätit, vilat och sovit
 
Massage och spa 4 dagar av sju
 
Badat Hamam som är ett måste första dan.
Då badar man ångbastu sen blir man superskrubbad och masserad.
Det skönaste jag vet....
 
Utav 7 dagar solade jag 2 dagar och den 2:a dagen som var nästsista dagen brände jag mitt fejs.
så det första Max säger när han ser mig är
- du är inte ens brun.....
 
HAHAHA Man tackar.
 
2 dagar hade vi mulet och det kom några regndroppar på kvällen.
 
Men summa sumarum så var det toppen.
 
Ett jättefint hotell
 
Jag har massa bilder och jag lägger upp lite så och då
Here we go:
 
Belek 1:
 
 
 
   På Arlanda 4/6  på kvällen.
Vi kom till hotellet kl 12 på natten.
 

         Vårat hotell på natten när vi kom
 
 
 
     våran första frukost
 
Maten på al inclusive i turkiet och detta hotell var grymt.
Om man gemför med grekland förra året var detta toppklass.
Det fanns alltid något öppet och det fanns massa fräscht att äta
 
Min frukost var nästan alltid detta.
 
Men till lunch och middag blandade jag mycket mellan massa god kyckling och olika fiskrätter.
mumma.
Dom hade ett jätte sallads bord och massa goda röror som esme och tzatsiki mm.
 
Jag kommer lägga upp lite matbilder sen.
 
Dom gjorde fantastiska bilder och skulpturer av meloner och pumpa
Här är en :
 
 
            Tjusig va
 

 Jag var själv 3 dagar så älsklingen spelade golf.
Då roade jag mig med att ligga under ett parasoll och läsa min bok.
Denna bild är från den ena soldagen.
Självklart med en kall ....
 
 
        Gångvägen från strand upp mot rummet
 
    
      Utsikt från vårt rum. Som ni ser så är det molningt
 

   4:e dagen
 

        Crazzzzy
 
Näst sista dagen så bestämde jag mig för att jag måste sola lite och självklart brände jag fejset så jag gick miste om att vara ute i solen sista dagen:
Det gjorde fett ont i nyllet
 
 
 Bilden är tagen på kvällen då jag bränt mig. ser kanske inte så farligt ut på bilden men under natten så låg     jag med en blöt handuk över fejset.
 
 Hela veckan var underbar förutom alla äckliga sviniga ryssar på hotellet.
riktiga piggs.
 
Dom var såklart veckans snackis....... Turkarna hatade dom oxo.....
 
   Kul att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst.
 
Mer bilder kommer sen. Jag kommer blanda lite med aktuella inlägg.
 
     XO XO Maria
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Härliga bilder :))

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-06-13 @ 15:25:53
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Åh vad fina bilder! Den där vattenmelonen var inte att leka med! Sjukt coolt!

Jag tycker du ser brun ut i alla fall! :) Och efter att man bränt sig brukar det bli brunt! :)

Kraaaamiisar!

Svar: kanske sant men idag flagnar jag...
Maria Höglund

2013-06-13 @ 15:42:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0