Snapchat

 
    Maxiboy kom hem nu på em.
 
Vi har alltid så mysigt när han kommer hem även fast han inte var på topp idag.
 
Vi har alltid massa att prata om och jag trodde inte Max hade några hemligheter för mig men idag fick jag veta en sak som han har bärt på som jag inte hade en aning om...Hm......
Ja Ja
 
Vi diskuterade lite saker hit och dit och jag hjälpte honom med sin ekonomi/ räkningar  och vi har gjort en budget + sparat undan till hans resa i Aug.
 
Han är duktig med sitt sparande.
 
Han laddade även ner appen Snapchat och lärde mig den, HAHAHA HELT SICK.
 
 
Vi tog en promenad och han bjöd mig på lite mat på grillen i BB.
 
Nu är jag hemma igen och ska bara chilla.
Hoppas det blir film i kväll, jag har hyrt ego som jag har hört så mycket bra om....
 
                       
 Ha en fin kväll
 
                Ia
 

Kommentarer
Postat av: susse

Jag tycker filmen ego va väldigt bra =)
såg den två ggr på en helg =P

2013-06-27 @ 21:31:19
Postat av: Therese

Vad tyckte du om filmen?+ :)

Svar: helt ok
Maria Höglund

2013-06-28 @ 15:56:03
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0