En dag med mig själv.

Idag har jag varit hos min vän som ligger på sjukan, Det var skönt att se henne men samtidigt tråkigt när hon är så dålig.
Jag stannade bara en liten stund. Men vi pratade lite och jag tog med mig ett påskägg och en påskpresent till henne..
 
Jag besöker henne på Söndag igen ...
 
Jag har en egen kväll i kväll
Killarna är på bio och tittar på G-I Jo i sickla
Hundarna gör mig sällskap i soffan.
 
Nu ska jag duka upp massa gott som choklad och chips & dipp
Mumma
och kolla på Lets dance. Jag har aldrig tittat på det förut men nu måste jag då min faviorit Maria Montazami är med.. Tjoho för det. Det kan inte bli tråkigt....
 
I morgon bitti är det dags för den årliga påskfrukosten med halva släkten.
 
  Laaater / Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag tittade också på Lets Dance haha ;) Håller med, hejja Montazami! Bara för att hon är hon! Jag gillade även dom som ledde enligt juryns poäng, han från EMD... haha!

Kraaaamisar!

2013-03-29 @ 23:27:21
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0