I går.

 
I går kom mamma till sthlm.
Vi började dagen på port 73 sen åkte vi vidare till Farsta och köpte bil.
 
Det vart en Mitsubishi galant combi.
 
  
'
 
 
 All utrustning och skinnklädsel.
 
Lite rost vid ena hjulet som vi kan ta bort.
Årsmodell:  00
Det är alltid jobbigt att köpa en begagnad bil eftersom man inte vet vilka fel som uppstår.
 Vi ska ha den i 1-2 år så vi hoppas att den håller.
 
När vi var klara så åkte mamma och jag till mitt jobb. Mamma tyckte vår verksamhet var fin. Hon gillade
lokalerna.
 
Sen vart det shopping.
 
Jag köpte en ny väska och en lila tröja och mamma köpte massa tröjor och en blus och en askungen kräm (mirakelkräm)  på  kicks. Bilder på mina saker kommer senare.
 
 
 Sen på kvällen gick jag och min familj upp till Wiki bar och åt middag.
 
             Jag, H, mamma, Max, Sandra, kalle och Syrran.
 
  
    Pepparstek med grönpepparsås.
 
     Min middag:
Ha en fin Söndag / Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, det är alltid lurigt att köpa begagnade bilar - men ibland kan man ha riktig tur! :)

2013-03-10 @ 09:17:24
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Nej, vad jobbigt! Har ni tur så kanske det bara är låset eller listerna som fryst.

2013-03-10 @ 09:52:39
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0