Lördag

 
Jag har sovit dåligt inatt men jag är ändå piggelin.
 
Jag pular lite hemma och väntar in mamma runt 11.
 
Vi ska titta på lite bilar och sen göra något centrum och vi ska besöka mitt jobb, mamma har aldrig varit där.
 
I kväll ska vi ut och äta.
 
Full rulle.
 
Nu till någon vidrigt:
 
Hela min port stinker kattpiss. Asså det är nog den värsta lukten som finns nästan. Det lukar satan.
Jag vet inte om en kattjävel har pissat i porten eller om någon idiot har slängt kattsand i sopnedkastet.
Jag har en del katter som stryker runt min lilla altanplätt och jag lovar att jag kommer skjuta dom med en luftpistol i sommar om dom är på min plätt.
 
Jag tycker katter är äckliga på det viset att dom pinkar överallt.  och varför luktar deras piss så jävligt.
 
Vet ni något man kan lägga ut på altan / porten för att hålla kattjävlarna borta ?????
 
   Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en fin dag! Jag hade turen att få en god natts sömn och vaknade utvilad! :)

2013-03-09 @ 10:15:52
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Har tyvärr inga tips! Men jag förstår precis vad du menar... fyfan..

Hoppas du får/har en bra dag!!
Kraaamisar

2013-03-09 @ 14:52:35
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Anonym

Otrevligt med katterna, vi hade problem med att grannens katt kom o sket i vår rabatt, va på växthuset o kollade om dom hade nåt, men dom rekommenderade att Cayennepeppar skulle strös över lite här o där en tid och det hjälpte faktiskt, vet ine om det funkar på altanen, risk att det blåser bort kanske.
Kram C

2013-03-10 @ 11:31:59
URL: http://mamma69.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0