Me and my fhone.

Min dag =
Jag kan säga att den har gått i telefonens tecken...
 
Gick upp kl 6 i morse. Vid 8 öppnade alla telefonväxlar, jag ringde vårdcentraler, transportstyrelsen  och carema.
Sen vidare till jobbet och där var det full rulle och jag har redan en liten to do list att starta med i morgon när jag kommer dit.
 
På vägen hem handlade jag.
 
 
 
Väl hemma så hade jag glömt ugnen som jag satte på i morse. 250 grader. den stod på mellan 8-14
 snurrfia.
 
Sen hjälpte jag H med beställningar på nätet och sen fler samtal med akelius och några jobb samtal och återigen transportstyrelsen + andra samtal.
 
Nyss ringde en ungdom som jag fastnade med i telefonen. Nu får det nog räcka för idag men min telefon är väldigt sällan tyst.
 
Till middag gjorde jag en god tonfisksallad med italienskt lantbröd. Mumma.
 
 
      Gott Gott
 
Förlåt om jag har tråkat ut er med allt jag har gjort
ha en fin kväll. Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Tonfisksallad lät gott! Här hemma får vi hemgjord pizza ikväll:) Jag var på nagelsalongen på port 73! Billigt och bra behandling:) kram!

2013-03-11 @ 18:10:32
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Oj, då var det kanske lite lagom varmt i lägenheten!?? Vilken tur att du inte hade något i den!!

2013-03-11 @ 18:32:23
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0