New things.

 
Jag köpte ju en svart väska för 2 veckor sen,  men den väskan och jag fattade aldrig tycke för varann. den saknade axelrem och det behöver jag när jag promenerar med sune. Bra att kunna hänga den runt nacken och axel. Den saknade även dragkedja att stänga väskan med.
 
Min svarta väska gav jag till Sandra och jag köpte en ny väska igår. På New Yorker för 249 kr.
 
         Alla klagar på att den är för stor men den passar mig....
 
 
 
Sen köpte jag en härlig lila tröja, bilden missvisar lite. Den lila färgen är härligare i verkligheten.
 
 
     Köpt på Lindex.
 
    Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fina grejer! Jättehärlig färg på tröjan!
Stora väskor är perfekt! Jag lyckas alltid köpa för små... får inte plats med någonting haha

2013-03-10 @ 14:01:19
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0