Nu Ledig.

 
Hej på er.
 
Idag var jag hos dr på fm.. han kallade mig för en sak som vi redan gjort, han glömde hahaha
vi skrattade mest åt det och satt och prata en kvart. Han e grym min dr. Han är långt över 65 men har inga tankar på att sluta. Skönt det.
Jag gav honom en bamsekram när jag gick.
 
Sen vidare till jobbet för påsklunch och jobb.
 
Det vart en väldigt lyckad lunch och jag hann även med 2 korta möten med 2 ungdomar och 2 andra samtal från kommunen.Sen städade jag undan på skrivbordet och tömde papperskorgar och släckte ner kontoret  för helgen, ev måste jag träffa en ungdom i morgon för att den personen ska ha busskort.
 
 
 
 Dukat för påskmys
 
 
      Buffe
 
 
 Min tallrik
 
 
   Några i gänget
 
Nu är vi hemma och i morgon har jag fullt upp men jag ligger lite lågt med vissa saker för jag har en vän som är sjuk och är det så att hon vill ha besök så avbokar jag resten.
 
 Ha en bra kväll / IA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0