Operation Kök.

 
Idag fick jag ett ryck och började gå igenom skafferi och hyllor i kök.
 
Sen gjorde jag hela frysen och kryddskåp.
 
Allt e sorterat och rensat och i frysen finns det 6 fack och allt har nu sin plats.
Bröd, mat , glass, grönsaker & matlådor. lådorna är märkta vad som ska ligga i dom...
 
Jag har kollat alla datum på burkar, tuber och dressingar mm.
 
Ordning & reda.
 
Tv:n har inte kommit upp än men tror det blir klart i morgon
 
 
 
 Snart  ska verktygslådorna veck.
 
Avslutar med en bild på min Maximus. Tagen idag.
Max fick en ny keps av Sandra.
 
 
     Max.
 
Jag har haft en super mysig helg med Kalle, Vi har umgåtts väldigt mycket
mycket mer än vanligt och vi har haft skitkul & mysigt..
 
      Love / IA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0