snart + grader.

 
Enligt tv killen i morse så ska vädret vända från och med Söndag. Då blir det
1 + och sen vänder det uppåt.
 
Vad passar bättre än detta då ?
 
Den här veckan hade jysk bra priser på utemöbler och jag vill ju ha ett litet sett till min balkongsdel, för på min lilla gräsmatta blir det bara baden baden stolar .
 
Jag gjorde ett fynd idag.
 
Jag köpte ett cafebord + 4 rottingstolar
ordinariepris 900 kr men det var nedsatt pris + att jag hade 10 % rabatt så jag fick allt för 530 kr.
 
Happy Happy
 
Jag letar fortfarande efter ett större stabilare utebord för ca 4 personer så man kan sitta och äta tillsammans
men det tänkte jag försöka hitta på loppis eller blocket.
Jag vill inte ha ett plastbord för dom är så rangliga.
 
      Här kommer bild på mitt set men jag har 4 stolar.
 
  
 
  
 
   4 st av dessa.
 
  Nu ska jag äta lite lunch / Ha det fint Maria.

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilket fynd! Visa gärna sen hur det blir! :)

Kram!

2013-03-22 @ 15:37:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0