Tack Anonym.

 
Jag har fått ytterligare en superfin kommentar / från Anonym.
 
Jag har en känsla av obehag i kroppen.
Lite rastlös, orolig och fundersam.
Kan inte sätta fingret på det men så är det,
 
Jag sitter och småkollar på Criminal Minds och äter choklad.... Inte för att det har med påsken att göra för jag smockar ju i mig skiten varje dag typ.
 
       Hej då beatch 2013 -   satsar på 2020 istället eller nått.
 
 
 
    Bild från eftermiddagspromenaden.....
 
Jag avslutar med den fina kommentaren:
 
Önskar dig en jättefin påsk trots allt...tråkigt med din vän som mår dåligt! Tror vi är många som läser din blogg och dina kommentarer till andra som också skulle vilja ge dig en blomma eller fler, du skulle nog få bordet fullt om de gick att ge via bloggen :)
 
 
 
 Tack &  God Natt / Maria
 
 
   
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag instämmer med "anonym" :)

Glad påsk!

2013-03-29 @ 05:43:12
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0