Tjo

Torsdag.
 
Jag sitter och tittar på nyheterna.
Enligt vädret så kommer det + grader nästa vecka. Hoppas Hoppas.
 
   
 
 
Jag och Kalle vart ju osams igår och vi har pratat och jag tror verkligen att han förstår att han har gjort fel.
Det han har gjort är att ringa till skolan och sjukskrivit en kompis/  vilket är olagligt.
 
Jag vart så jäkla arg. Det är inte ok.
 
Jag fick ett mail från läraren där hon misstänkte att det var grabbarna som ringde från Kalles mobil.
Kalle var redan hemma och var sjuk men den andra killen ville oxo vara hemma så han bad Kalle ringa och sjukskriva honom...........
 
Jag vet att Kalle aldrig gör om det igen.. Han fick inte sitta vid datan igår och frågan är vad jag mer ska dra in på...
 
Låter kanske löjligt att bli arg för en sån sak men jag vart skit besviken på Kalle.
 
Nu är det överstökat .
 
Idag ska jag till jobbet och förbi Sandras jobb Gina Trico.
Ha en toppendag / IA
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Oooj.. Jag visste inte ens att det går att ringa in frånvaro längre, på grundskolan jag gick i och nu på gymnasiet sköts sånt via datorn på ens inlogg på skolhemsidan dit bara föräldrarna har lösenord.

Ganska krångligt sätt i och för sig... och omöjligt för dom som inte har tillgång till dator och internet...


Kraaamisar!

2013-03-22 @ 15:53:28
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0