Tulpaner * 2

 
Idag kände jag att jag ville ha ite gula tulpaner till Påsk.
Jag får ju aldrig blommor därför köpte jag en bukett till mig själv hahahah
 
Men nu plingade det på dörren och där står Inger, Hon är så gullig.
Då kommer hon oxo med en bukett gula tulpaner.....
 
Hon vet att jag är lite ledsen för min andra vän som är sjuk och sen ville hon bara ge mig en bukett för hon älskar mig så mycket (blink)  Så himla söt.
 
Tack Inger...
 
 
 
  Den jag köpte
 
 
   Den jag fick.
 
Vi valde samma färg så det kommer bli tjusigt med 20 gula tulpaner....
 
Man måste verkligen vara rädd om sina vänner. Jag älskar dom vänner jag har och man kan förlora någon så snabbt, livet är verkligen skört och saker kan inträffa blixtsnabbt.
 
Nu väntar jag in Sessan & gubben..
 
                       Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är underbart med uppskattning! :)

2013-03-28 @ 17:34:49
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Önskar dig en jättefin påsk trots allt...tråkigt med din vän som mår dåligt! Tror vi är många som läser din blogg och dina kommentarer till andra som också skulle vilja ge dig en blomma eller fler, du skulle nog få bordet fullt om de gick att ge via bloggen :)

2013-03-28 @ 20:51:42
Postat av: Medberoende

Påskigt och fint med blommorna! :)

Det är när tråkigheter händer man inser hur mycket folk i ens närhet betyder(det kan jag även känna med mina hundar). Det är alltid lika tråkigt när något händer, hoppas det blir bra/kan bli bra med din vän!

Ha en suuuuperbra påskhelg!
Många kramar!

2013-03-28 @ 22:03:37
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0