Varning för tjejsnack.

Jag har tagit p -spruta i 16 år och har den senaste tiden slarvat med den...
Man tar den var 3:e månad och all mens uteblir.
 
Jag ska till Gyn på Tisdag så innan dess skriver dom inte ut nya sprutor.
 
Därmed har jag för första gången på 16 år fått menssmärtor och lite mens
 
Usch & fy. Jag har glömt bort hur ont det gör med mensvärk.
Jag ska strax dra mot stan och var därför tvungen att ta alvedon mot skiten.
Jag måste även köpa mensskydd. , hur gör man det nu igen hahahaha.
 
Nog om menssnack nu, Ha en toppen dag.
 
  Tjo
 

Kommentarer
Postat av: S

Jag ger mamma hennes P-sprutor :) Hon får huvudvärk om hon inte tar dem regelbundet. Förstår att det är konstigt att få mens! Tyckte jag också när jag fick det i våras efter att ha ätit minipiller i säkert 10 år! ;) kram!

2013-03-15 @ 12:34:20
Postat av: Medberoende

Fyfan vad skönt att slippa det i vanligafall! Det är typ det värsta som finns...haha..

Kramar!

2013-03-15 @ 21:22:28
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0