3 Maj

 
 Jag bor i tvättstugan som vanligt
 
Jag kör alla lakan & filtar och sen ska jag ta vardagsrumsgardinerna.
Jag älskar att tvätta dom och sen bara hänga upp dom blöta så det doftar gott med sköljmedel.
 
Jag ska ta en långpromenad med sune när Kalle gått till skolan och efter 13 får jag besök här hemma av I.
Vi ska fika och snacka skit.
Hon ska få skor och gardiner av mig och jag ska få en spegel av henne.
Byteshandel gillar jag... Allt e gratis.
 
  
Bild på spegeln kommer i kväll.
 
Annars längtar jag mest efter Lördagen som jag ska tillbringa med Max i stan.
Vi ska promenera runt i stan med hundarna.
söder, slussen och kungsan, om vi orkarså kanske vi går ut mot djurgården.
Max ska ha Frallan i morgon (fransk bulldog) så Sune får en kompis.
Sune orkar ju hur långa promenader som helst men jag tvivlar på att frallan orkar.
 
    Önskar er en fin helg / Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0