Abba

 
Jag vill verkligen gå på ABBA The Museum... Hur coolt är inte det. (hört att det ska vara dyrt)
Det är klart det bästa bandet genom tiderna.
 
                ABBA gör mig glad.
 
En sak ni inte vet om mig är att jag bodde granne med Agneta och Björn på Lidingö när jag var mindre och att jag har suttit barnvakt till deras barn några ggr. Vi lekte mycket hos dom.
Min bror Kenneth gick i samma klass som Benny & Anni-frids dotter Lotta,  vi hängde en del hos dom oxo.
Dom hade ett rosa hus på Lidingö.
Jag minns deras stora soffa som var i Leopardmönster.
 
Lite ABBA skvaller / mer säger jag inte....
 
Tänk om dom skule göra en spelning till/ vilket aldrig komma hända men jag skulle nog ge min vänstra arm för den konserten.
 
                        Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Nämen vad spännande med lite inside information ;)
Ja, ABBA är verkligen toppen och musiken kan man inte annat än att bli glad över!

2013-05-05 @ 10:01:25
URL: http://finafrun.se
Postat av: Fina Frun

sv: vovven är en Det är en Ruby Cavalier King Charles Spaniel.
Ha en fin söndag! kram

Svar: ok tack / desamma
Maria Höglund

2013-05-05 @ 10:57:25
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Var på Lidingö bodde dom? Hur länge bodde du där?
Sjuuuuukt cooolt! Kul information också! :)

Taaack för din kommentar!
Hoppas du får en bra söndag oxå!
Kraaaaaaaamisar

Svar: käppala/ brevik långt ute Jag bodde på vinbärsvägen 16
Jag bodde bara där några år.
Kram
Maria Höglund

2013-05-05 @ 14:04:13
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0