Badat.

 
Idag har jag fått mycket gjort.
Städat, tvättat, åkte till city gross och handlade lite, hjälp syrran med några saker, vattnat mina bebisar, lagat mat och sist men inte minst badat Sune.
 
Det är dax för sune att få fästingsdroppar och han ska inte vara nyduschad då, men jag vill att han ska vara ren innan så  jag badade honom idag och sätter på dropparna på Söndag.
 
 
 
 
 
 Nu är Sune ren tills i morgon då jag ska tvätta mina sofftyger i maskin.
 
 
  Sunes vinterpäls ska av nu och han hårar rätt duktigt.
  Detta är bara en liten del av det som rasade i duschen.
  När vi tar nästa promenad ska jag borsta av lite mer.
 
    Skönt att det är gjort / Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0