Bärnsten

 
     Nu är jag redo för city.
 
Idag bär jag mina sköna kläder och ett bärnstenshalsband och när solenvill  titta fram åker mina Gucci på.
Faktiskt dom enda äkta solglasögon jag ägt.
Jag hittade dom på en toalett i Italien så jag har inte ens köpt dom själv, jag lämnade in på på restaurangen men när jag var där några dagar senare så kommer personalen fram och säger att ägaren inte kommit tillbaka så jag fick behålla dom.
Jag gick och kollade upp om dom var äkta och Jaaaa det var dom.
 
 
 
 
   Jag börjar se gammal ut / Usch kolla mina rynkor vid ögonen.
 
 Men förra veckan fick jag en fin komplimang av en  av mina ungdomar. Han trodde jag var mycket yngre
 än var jag är. Han sa att han trodde jag var 35 / Man tackar sötnos.
 
   Ha en fin dag / Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gunne

Det är skrattrynkor och det är bara fint att ha, puss o kram ha en skön helg. Gunne

2013-05-04 @ 11:26:23
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Rynkor kring ögonen är inget tecken på ålder utan livserfarenhet ;)

Svar: Tack killen
Maria Höglund

2013-05-04 @ 17:04:21
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Snyggt halsband! Haha stackars den som sumpade solbrillorna.... dom kan inte vara gratis antar jag!

2013-05-04 @ 22:11:18
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0